Posterit

Posterit esitellään Kasvatustieteen päivien posterinäyttelyssä kaksivaiheisesti.

Vaihe 1

Verkossa ennen seminaaria

Postereiden esittely ja kommentointi Facebookissa 5.-18.11.2014

Valmiit posterit julkaistaan keskiviikkona 5.11.2014 Kasvatustieteen päivien Facebook-sivulla, jonka jälkeen postereita on mahdollisuus kommentoida ja niistä voi keskustella Facebookissa ennen seminaaria.

Käythän kommentoimassa ja antamassa arvokasta palautetta postereista!

Vaihe 2

Posterinäyttely ja esittely Kasvatustieteen päivillä

Facebookissa olevan näyttelyn ja siihen liittyvän vuoropuhelun lisäksi posterit ovat esillä kasvatustieteen päivillä ja ne esitetään torstaina 20.11. posterisessiossa (tila KTK120).

Posteriesitykset ovat myös nähtävillä päivien ajan Kasvatustieteiden tiedekunnan pääaulassa 1. kerroksessa.

 

Tehdään yhdessä posterisessiosta innostava ja keskustelua herättävä! Tavataan Facebookissa ja Kasvatustieteen päivillä Oulussa!

 

Ohje käytännön toteutuksesta posterin esittäjälle

Vaiheen 1 ohjeet

Mene kasvatustieteen päivien Facebook-sivulle ja lataa sinne omalta tietokoneeltasi posterisi valokuvana (jpeg-muotoinen tiedosto). Klikkaa Kuvat à Albumit à Posterit à Lisää kuvia. Liitä kuvatekstiin posterin otsikko ja tekijät.

Herätä keskustelua kysymyksillä ja kommenteilla. Tee parhaasi, jotta saisit aikaan vilkasta ja tarkoituksenmukaista keskustelua. Pyydämme sinua olemaan vuorovaikutuksellisesti aktiivinen niin oman posterisi kuin muidenkin postereiden osalta. Ensisijaisesti on tarkoitus käydä keskustelua ennen konferenssia, mutta keskustelu voi jatkua myös konferenssin aikana ja vielä sen jälkeenkin.

Vaiheen 2 ohjeet

Tarkemmat ohjeet posterinäyttelyn käytännöistä lisätään myöhemmin.

Tietoa painettavasta posterista: Posterin koko on A0.

 

Kasvatustieteen päivillä esiteltävät posterit

Kouluopetuksen avaintaidot Euroopassa – miten avaintaidot näkyvät Suomen uudessa opetussuunnitelmassa? Veera Kallunki, Helsingin yliopisto, Johanna Penttilä, Helsingin yliopisto, Marianna Vivitsou, Helsingin yliopisto

Miten moninaistuvat oppijat vaikuttavat opettajan osaamisvaateisiin? Ritva Kantelinen, Itä-Suomen yliopisto, Liisa Timonen, Karelia ammattikorkeakoulu, Pauliina Leinonen, Itä-Suomen yliopisto, Minna-Liisa Pasanen, Itä-Suomen yliopisto, Aatu Asikainen, Itä-Suomen yliopisto

Student motivation in and out of the school context: The relationship between achievement goal orientation profiles and personal goals Katariina Nuutila, University of Helsinki, Heta Tuominen-Soini, University of Helsinki, Markku Niemivirta, University of Helsinki

Effects of temperament on achievement goal orientations Anna Rawlings, University of Helsinki, Anna Tapola, University of Helsinki, Markku Niemivirta, University of Helsinki

Koulun henkilökunnan käsityksiä siitä, miten he kykenevät opettamaan erityistä tukea tarvitsevaa oppilasta Birgit Paju, Helsingin yliopisto

Media education projects 2009-2013: Study of the project applications funded in the administrative sector of the Ministry of Education and Culture Lauri Palsa, National Audiovisual Institute, Leo Pekkala, National Audiovisual Institute, Saara Pääjärvi, National Audiovisual Institute

Esikoululaiset nykyvalokuvataiteen tulkitsijoina. Varhainen kuvataidekasvatus kulttuurisen osallisuuden ja taiteellisen toimijuuden tukijana Mari-Jatta Rissanen, Jyväskylän yliopisto

PREP21 Preparing teacher student for 21st century learning practices Ways of thinking and working Kati Mäkitalo-Siegl, University of Eastern Finland, Päivi Häkkinen, Finnish Institute for Educational Research, University of Jyväskylä, Sanna Järvelä, University of Oulu, Arto K. Ahonen, Finnish Institute for Educational Research, University of Jyväskylä, Piia Näykki, University of Oulu, Erkko Sointu, University of Eastern Finland, Teemu Valtonen, University of Eastern Finland

Reconsidering the pedagogic responsibilities of teacher education Josephine Moate, University of Jyväskylä, Maria Ruohotie-Lyhty, University of Jyväskylä

Tee se itse (DIYLab) – oppilas oman oppimisensa aktiivisena toimijana Paula Airaksinen, Täydentävien opintojen keskus, Oulun yliopisto, Seija Blomberg, Oulun normaalikoulu, Oulun yliopisto, Pasi Hieta, Oulun normaalikoulu, Oulun yliopisto, Esa Niemi, Täydentävien opintojen keskus, Oulun yliopisto, Mikko Ojala, Täydentävien opintojen keskus, Oulun yliopisto, Antti Peltonen, Täydentävien opintojen keskus, Oulun yliopisto, Kerttuli Saajoranta, Oulun normaalikoulu, Oulun yliopisto, Terhi Ylöniemi, Oulun normaalikoulu, Oulun yliopisto

Oppilaiden kokemuksia osallisuudesta koulun toiminnassa Paula Airaksinen, Täydentävien opintojen keskus, Oulun yliopisto, Kristiina Simojoki, Täydentävien opintojen keskus, Oulun yliopisto

“Supervision helps you to find our strengths and … to create the work culture.” Supervision as the support for inclusive teacherhood Sanna Alila, Learning and consulting centre Tervaväylä, Oulu

Työprosessit näkyville - oppilaiden omia mobiililaitteita hyödyntäen Kasper Hiltunen, Åbo Akademi

Suomalaisten opettajien ja rehtoreiden työ kansainvälisessä vertailussa Matti Taajamo, Koulutuksen tutkimuslaitos, Jyväskylän yliopisto, Eija Puhakka, Koulutuksen tutkimuslaitos, Jyväskylän yliopisto

 

 

Last updated: 19.3.2018