Kuvituskuva

Digitaalinen myynti ja markkinointi mikroyrityksissä (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2022-2023 , ay724847P
Kurssilla opiskellaan sähköisen liiketoiminnan perusteita sekä opetellaan asettamaan digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tavoitteita mikroyrityksissä. Kurssilla käsitellään markkinoinnissa käytettäviä keskeisiä sosiaalisen median kanavia, digitaalisia työkaluja sekä opitaan ymmärtämään digistrategian merkitys ja sisällöt. Lisäksi kurssilla opetellaan tuottamaan digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin sekä kuvaamaan yrityksen brändin tarinaa visuaalisen mainonnan keinoin.

Ilmoittautumisaika

Järjestämistapa

Web-Based Studies

Toteutusaika

Koulutuksen tiedot

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Koulutusmuoto

Continuous learning
Open university

Lukuvuosi

Academic Year 2022-2023

6358 Mikroyrittäjyys

Opetuksen järjestäjä

Oulun yliopisto

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Opinto-ohjaus

avoin.yliopisto(at)oulu.fi

Opiskelijoiden kokemuksia kurssista

Tämä verkkokurssi oli itselleni erittäin tarpeellinen kurssi kertaamaan ja terävöittämään juuri tämän ajan liiketoimintani markkinointia. Samalla saan rohkeutta digitaalisuuden käyttöön markkinoinnissa. Innostavaa!

Erinomaiset videot, hyvä etenemisrakenne.

Viimeksi päivitetty: 20.12.2022