Johtajuus ja liiketoiminnan johtaminen muutoksen mahdollistajana (TÄYD KOUL)

14 op, Academic Year 2020-2021 , A700603
Sisältyvät opinnot: Vastuullinen johtaminen ja johtajana kehittyminen, Uudistava johtajuus organisaatiossa ja Building and leading cultural teams.

Järjestämistapa

Multiform learning

9100 € (+alv 24 %) erillisenä koulutusmoduulina

Koulutuksen tiedot

Opintokokonaisuus koostuu seuraavista opintojaksoista

Executive Education -ohjelmakokonaisuudessa toteutetaan vuosittain 5 sisältömoduulia sekä EMBA-lopputyöprosessi. Moduulit voi suorittaa irrallisina koulutusohjelmista ja halutessaan koota ne pidemmän ajan kuluessa esimerkiksi Executive MBA, EMBA in Safety Management tai Master of SafetyTM -todistukseen.

Johtajuus ja liiketoiminnan johtaminen muutoksen mahdollistajana -moduuliin sisältyvät
1. Vastuullinen johtaminen ja johtajana kehittyminen
2. Uudistava johtajuus organisaatiossa
3. Building and leading multi-cultural teams

Tämän moduulin vastuuhenkilönä toimii HR-asiantuntija Anne Keränen OyKKK:n Martti Ahtisaari Instituutista. Muita kouluttajia ovat mm. professori Vesa Puhakka sekä EM Lyon Business Schoolin kouluttajat. Moduulin kolmas kurssi toteutetaan Ranskassa Lyonissa, touko-kesäkuussa viikon kestävänä intensiivikurssina. Kaikkiaan moduuliin kuuluu 15 lähiopetuspäivää. Moduuli on pakollinen Executive MBA -ohjelmassa. Moduulin kaksi ensin mainittua kurssia ovat pakollisia EMBA in Safety Management ja Master of SafetyTM -ohjelmissa.

Lisätietoja Martti Ahtisaari-Instituutin sivuilta.

Koulutukseen ilmoittautuminen.

Koulutusmuoto