eletroniikka mikroskoopista

Kurkistus ICT-alaan (AVOIN YLIOPISTO)

2 op, Summer 2022 , ay521006P
Tällä kurkistuskurssilla tutustutaan ICT:n eri aloihin ja opetellaan miten laitteita, järjestelmiä ja ohjelmistoja toteutetaan.

Ilmoittautumisaika

Järjestämistapa

Web-Based Studies

Toteutusaika

0€

Koulutuksen tiedot

Tieto- ja viestintäteknologia (Information and communication technology, ICT) vaikuttaa yhteiskuntaamme laajalti ja monelta eri kantilta. Kurssin aikana tutustutaan ICT:n eri aloihin ja opetellaan miten laitteita, järjestelmiä ja ohjelmistoja toteutetaan. Kurssilla on mahdollisuus käydä tutustumassa ja rakentaa itse laitteita Oulun yliopiston FabLab :ssa, tai kurssin voi suorittaa täysin verkossa.

Opinnot toteutetaan jatkuvan oppimisen periaatteella.

Opintotietojärjestelmän vaihtumisen aiheuttaman katkon vuoksi ilmoittautuminen tapahtuu tällä hetkellä ilmoittautumislomakkeen kautta, jossa ei kysytä henkilötunnusta. Se kuitenkin tarvitaan opiskeluoikeuden ja käyttäjätunnuksen saamiseksi. Avoimen yliopiston henkilökunta lähestyy sinua sähköpostista avoin.yliopisto(at)oulu.fi ennen opintojakson alkamista kysyäkseen henkilötunnustasi (turvapostia käyttämällä).

Koulutusmuoto

Continuous learning
Open university

Lukuvuosi