Matkalla päiväkodin johtajaksi - Perehdytys päiväkodin johtajan työhön

5 op, Academic Year 2021-2022 , -
Kiinnostaako päiväkodin johtajan työ tulevaisuudessa? Koulutus tarjoaa hienon mahdollisuuden lisätä ymmärrystä päiväkodin johtajan työstä ja tekemisistä.

Ilmoittautumisaika

Järjestämistapa

Web-Based Studies

Toteutusaika

Koulutuksen tiedot

1. Päiväkodin johtajan tehtäväkenttä (Arjen johtaminen, henkilöstöjohtaminen, Johtajan vastuut, velvollisuudet, turvallisuus ja osaaminen)
  2. Hyvinvoinnin johtaminen (Oman ja henkilöstön hyvinvoinnin ylläpitäminen ja kehittäminen sekä vaikutus varhaiskasvatuksen laatuun)
  3. Talous- ja hallintojohtaminen ja lainsäädäntö osana yksityistä ja julkista sektoria
  4. Pedagoginen johtaminen (Vasu toimintaa ohjaavana asiakirjana, yhteisöllisyys ja osallistaminen, kehittävän toimintakulttuurin johtaminen)
  5. Päätösseminaari

Koulutusmuoto

Continuous learning
Continuing training

Lukuvuosi

Academic Year 2021-2022

Opetuksen järjestäjä

Oulun yliopisto

Osallistujien enimmäismäärä

25. Osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmä on täynnä. Voit ilomittautua jonoon.

Lisätiedot ja yhteydenotot

Satu Soila