STEAM:lla taitajaksi, kurssikuva

STEAM:illa taitajaksi - Laatua laaja-alaiseen osaamiseen (syksy 2022)

5 op, Academic Year 2022-2023 , 5734M
Hei työssä oleva opettaja, tule perehtymään STEAM-pedagogiikkaan ja oppimaan lisää laaja-alaisesta osaamisesta!

Koulutuksessa pääset uudistamaan opetustasi oppilaslähtöisempään suuntaan, ottamaan käyttöösi digitaalisen suunnittelun & valmistamisen välineitä sekä ihmettelemään, mitä kaikkea STEAM-toiminta oikeastaan on ja mitä se mahdollistaa. Ja tämä kaikki tietysti loistavassa seurassa, yhdessä muiden opettajien kanssa!

Ilmoittautumisaika

Järjestämistapa

Web-Based Studies

Toteutusaika

Osallistujille maksuton

Koulutuksen tiedot

STEAM-opetus, Maker-kulttuuri, opetussuunnitelma ja laaja-alainen osaaminen, STEAM-koulu/Makerspace oppimisympäristönä

Miten?

Koulutus toteutetaan verkko-opetuksena ja se sisältää kolme etäkoulutuspäivää, itsenäistä ja yhteisöllistä verkko-opiskelua sekä omassa työssä tehtäviä soveltavia tehtäviä. Verkko-opinnot toteutetaan Moodlen ja Zoomin kautta. Kouluttajina toimivat Oulun yliopiston sekä Oulun kaupungin asiantuntijat. Osallistujia ohjataan koko koulutuksen ajan lähtötaso huomioiden.

Koulutusmuoto

Continuous learning
Continuing training

Lukuvuosi

Academic Year 2022-2023

2505 Kasvatustiede

Opetuksen järjestäjä

Oulun yliopisto

Sijainti

online

Osallistujien enimmäismäärä

40 - Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot ja yhteydenotot

Jyri Kononen, jyri.kononen@oulu.fi, puh. 0294 487 373