Mies hymyilee tietokoneen edessä

Työhyvinvoinnin ja työturvallisuuden perusteet (AVOIN YO)

5 op, Academic Year 2022-2023 , ay555268P
Kiinnostaako oppia lisää työhyvinvoinnista ja työturvallisuudesta? Tällä verkkokurssilla käydään monipuolisesti läpi työhyvinvointia niin yksilön kuin organisaatioidenkin näkökulmista.

Ilmoittautumisaika

Järjestämistapa

Web-Based Studies

Toteutusaika

Koulutuksen tiedot

Tämä koulutus on osa kokonaisuutta:

Työturvallisuus, työsuojelu, työterveys, työhyvinvointi, tuottavuus, lainsäädäntö ja standardit, työsuojeluyhteistoiminta ja -valvonta, työsuojelun vastuut ja velvollisuudet, riskit, kuormitustekijät, riskienarviointi, onnettomuudet ja työtapaturmat sekä niiden tutkiminen, yritysturvallisuus, yhteisten työpaikkojen riskienhallinta, integroitu HSEQ-johtaminen, osallistuminen

Tämän opintojakson järjestävät myös seuraavat yhteistyöoppilaitokset: Helsingin seudun kesäyliopisto, Hämeen kesäyliopisto, Jyväskylän kesäyliopisto, Porin seudun kansalaisopisto, Kymenlaakson kesäyliopisto, Lapin kesäyliopisto, Mikkelin kesäyliopisto ja Savonlinnan kesäyliopisto.

Koulutusmuoto

Continuous learning