Blockchain – is it for me?

Oletko kiinnostunut lohkoketjuteknologiasta ja sen sovelluksista liiketoiminnassa? Hyödynnätkö jo lohkoketjuteknologiaa työssäsi?

Tule jakamaan ajatuksiasi lohkoketjuteknologian hyödyntämisestä ja vaikuttamaan tulevaisuuden koulutuksiin!

Are you interested in blockchain technology and its application possibilities? Are you already using blockchain technology in your work? We'd like to invite you to share your thoughts and have an influence on upcoming education!

Tehoa lohkoketjuista on 1.5.2020 käynnistynyt kansallinen EU-rahoitteinen hanke, jonka tavoitteena on kehittää korkeakoulutasoista koulutusta lohkoketjuteknologiasta ja sen sovellusalueilta. Hankkeen tavoitteena on kartoittaa alan osaamistarpeet, suunnitella ja kehittää uudenlaista koulutusta sekä luoda lohkoketjuosaamisen kehittämisen ja hyödyntämisen toimintamalli Oulun yliopiston, Vaasan yliopiston, Lapin yliopiston ja Kajaanin ammattikorkeakoulun yhteistyönä.

Blockchain – is it for me? -workshop

Tehoa lohkoketjuista -hankkeen tulevien koulutusten suunnittelua varten haluamme kerätä alueemme yritysten näkemyksiä lohkoketjuosaamisen kehittämisestä ja hyödyntämisestä.

Tervetuloa online-työpajaan jakamaan ajatuksia lohkoketjuteknologian hyödyntämisestä ja vaikuttamaan tulevaisuuden koulutukseen! Workshopin tuloksia tullaan hyödyntämään suoraan hankkeessa tuotettavissa maksuttomissa ja avoimissa täydennyskoulutuksissa.

Online workshop
to 18.11.2021 klo 12.00-15.00

Workshopin avauspuheenvuoro:
Seppo Yrjölä, Principal Engineer, Nokia

Workshop -työskentelyä ohjaa hankkeen projektiryhmä, johon kuuluu alan asiantuntijoita Oulun yliopistosta, Vaasan yliopistosta, Lapin yliopistosta ja Kajaanin ammattikorkeakoulusta.

ILMOITTAUDU mukaan workshopiin tästä >>

Ilmoittautuminen on avoinna su 14.11.2021 saakka.

Tehoa lohkoketjuista -hankkeen rahoittajana toimii Euroopan sosiaalirahasto (ESR).

Lisätietoa Tehoa lohkoketjuista -hankkeen kotisivulta.

Blockchain – is it for me? -workshop

In May 2020 a major national EU-funded project was launched with the aim of providing higher education at university level in blockchain technology and its application areas. The project will organize an online workshop, where participants will be able to discuss and consider the use of blockchains in their field of activity, the use of blockchain technology in business and the future prospects of technology. The results of the workshop will be used for planning future education.

Online workshop
18.11.2021 at 12.00-15.00

Keynote:
Seppo Yrjölä, Principal Engineer, Nokia

The work is guided by a project group with experts from the University of Oulu, the University of Vaasa, the University of Lapland and Kajaani University of Applied Sciences.

Please SIGN UP here by November 14th >>

Powered by Blockchain project is funded by the European Social Fund (ESF).

Viimeksi päivitetty: 25.10.2021