Hei toisen asteen opiskelija – tsemppiä opiskelutaitoihin työpajasta!

Tarvitsetko tukea avoimen yliopiston kahden opintopisteen opintojaksolla? Onko kurssi jäänyt kesken tai haaveiletko kurssin suorittamisesta, mutta et ole varma miten?

Järjestämme Oulun yliopiston avoimessa yliopistossa Tukea opintoihin -opiskelutaitotyöpajan, jonka tarkoituksena on jakaa hyviä opiskelukäytänteitä, vinkkejä ajanhallintaan ja tiedonhankintaan sekä antaa vertaistukea opintojen äärellä.

Työpajan aiheet ovat seuraavat:

• Selätä kaaos - hallitse stressi
  • Tartu toimeen - käynnistymisvaikeuksista kohti toimintaa
  • Kohtaa pelkosi - käsittelyssä tyhjän paperin kammo

Opiskelutaitotyöpaja on ensisijaisesti suunnattu kahden opintopisteen kokoisia opintojaksoja suorittaville toisen asteen opiskelijoille sekä niille toisen asteen opiskelijoille, joiden tavoitteena on kesän aikana suorittaa jokin kahden opintopisteen opintojakso. Työpajaan ilmoittautuvalla täytyy olla voimassa oleva opinto-oikeus avoimeen yliopistoon. Avoimen yliopiston toisen asteen opiskelijoille suunnatun koko opintotarjonnan löydät täältä.

Työpaja kokoontuu Zoom-verkkoympäristössä kolme kertaa kesäkuun aikana 10.6., 14.6. ja 17.6. Ilmoittautumalla sitoudut osallistumaan kaikkiin tapaamisiin. Paikkoja työpajassa on rajoitetusti, joten ole nopea ja varaa omasi 4.6. mennessä täällä.

Lisätietoja: kouluyhteistyo@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 6.5.2021