Tehoa lohkoketjuista - webinaari 28.4.2022

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan Tehoa lohkoketjuista -hankkeen käynnistyvistä koulutuksista ja hankkeen ajankohtaisista asioista!
Euroopan sosiaalirahaston rahoittama Tehoa lohkoketjuista -hanke

Tehoa lohkoketjuista -hankkeen ajankohtaiswebinaari torstaina 28.4.2022 klo 9-11.

Esittelyssä myös Smart Campus – Oulun yliopistolla tuotanto- ja tutkimuskäyttöön otettu hybridilohkoketjuverkko on osa älykaupunkikehitystä.

Ohjelma:

9:00 – 9:15 Lohkoketjut - hajautus ja markkinapaikat
Hankkeen ohjausryhmän pj. Seppo Yrjölä, Nokia OYJ

9:15 – 9:30 Lohkoketjujen perusteet
Tommi Kauppinen, KAMK

9:30 – 9:50 Lohkoketjut ja arvonluonti
Marika Iivari, Oulun yliopisto, kauppakorkeakoulu

9:50 – 10:00 Tauko

10:00 – 10:15 Lohkoketjut ja lainsäädäntö
Janne Kaisto, Lapin yliopisto

10:15 – 10:30 Lohkoketjut toimitusketjun, logistiikan sekä rahoituksen ja maksuliikenteen tukena
Tomi Salo, Vaasan yliopisto

10:30 – 10:50 Lohkoketjujen teknologiaa
Iikka Paajala, Oulun yliopisto, TST

Case: Smart Campus - alusta lohkoketjuille
Risto Jurva, Oulun yliopisto, Smart Campus

Keskustelu / palaute

Liity webinaariin tästä linkistä.
Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja:
pekka.seppanen@oulu.fi

Tehoa lohkoketjuista -hanke

Tehoa lohkoketjuista on 1.5.2020 käynnistynyt kansallinen EU-rahoitteinen hanke, jonka tavoitteena on kehittää korkeakoulutasoista koulutusta lohkoketjuteknologiasta ja sen sovellusalueilta. Tavoitteena on kartoittaa alan osaamistarpeet, suunnitella ja kehittää uudenlaista koulutusta sekä luoda lohkoketjuosaamisen kehittämisen ja hyödyntämisen toimintamalli Oulun yliopiston, Vaasan yliopiston, Lapin yliopiston ja Kajaanin ammattikorkeakoulun yhteistyönä.

Lisätietoa hankkeesta.

Viimeksi päivitetty: 21.4.2022