Arabia, espanja, italia, kiina ja portugali (Avoin yliopisto)

Kielet avoimessa yliopistossa: kiina, espanja, italia, portugali, arabia

Tutkintoon sisällytettäviä kieliopintoja avoimina yliopisto-opintoina

Oulun yliopiston perustutkinto-opiskelijat voivat suorittaa tutkintoon sisällytettäviä kieliopintoja avoimina yliopisto-opintoina. Opetus on klo 16.00 jälkeen. Tarjonnassa on myös tutkintoon kuuluvia kursseja mm. suomen kielestä ja viestinnästä, ruotsista ja englannista sekä valmennuskursseja kesäopintoina. Kannattaa tutustua!

Kursseja järjestävät Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto ja Oulun yliopiston avoin yliopisto.

Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopistossa (PPKYO) tarjottavat Oulun yliopiston avoimen yliopiston kieliopinnot ovat maksuttomia ainoastaan Oulun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille, mikäli opintojaksot on hyväksytty opiskelijan HOPSiin ja opiskelija saa maksusitoumuksen omasta tiedekunnasta. Ole yhteydessä HOPSin päivittämisen osalta tutkinto-ohjelmasi koulutussuunnittelijaan. Jos opetus on maksutonta, siitä on erikseen maininta PPKYO:n järjestämän opintokokonaisuuden tai opintojakson kohdalla. Opintoihin ilmoittaudutaan Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston verkkosivuilta.

Lukuvuoden 2022-2023 kielikurssitarjonta (mm. arabia, espanja, italia, kiina ja portugali) PPKYO:n sivuilla Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston kieliopintotarjonta