KieKuVi-opintokokonaisuus ja Kansainvälisen asiantuntijan viestintätaidot

Voit opiskella kieliä enemmän kuin tutkintosi edellyttää. Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijana voit tehdä kieliopinnoista KieKuVI-opintokokonaisuuden tai sivuaineen.

KieKuVi, Kielisivuaine

• KieKuVi-opintokokonaisuus on HuTK:n, KPTK:n, LuTK:n ja TST:n opiskelijoille.
  • Kansainvälisen asiantuntijan viestintätaidot sivuaine on Kauppakorkeakoulun opiskelijoille.

Sinulla on mahdollisuus koota kieli- viestintäkoulutuksen (KVK) kurssivalikoimasta juuri omiin tarpeisiisi sopiva eri kielten ja viestinnän opintojen yhdistelmä. Kursseilla tarjotaan mahdollisuuksia kehittää monipuolisia työelämässä tarvittavia viestintä- ja kulttuuritaitoja. Voit jatkaa aloittamiasi kieli- ja viestintäopintoja tai valita ihan uusia kieliä.

Jos et ole HuTK:n, KPTK:n, LuTK:n, TST:n tai OyKKK:n opiskelija, voit silti panostaa kielten opiskeluun esimerkiksi vaihto-opiskelun aikana tai työharjoittelussa!