WebOodin FAQ

Opintosuoritukset

Q: Opintosuoritukseni eivät näy. Missä vika?

A: Jos sinulta puuttuu joku yksittäinen opintosuoritus, ota yhteyttä opetuksen järjestäneen tiedekunnan koulutuksen lähipalveluihin.

Opinto-oikeudet

Q: Minulla on toissijainen opinto-oikeus, jonka haluan vaihtaa ensisijaiseksi. Miten voin vaihtaa ensisijaisen opinto-oikeuden ja ilmoittautua opiskelemaan molempia?

A: Eri koulutusohjelmiin ei tarvitse ilmoittautua erikseen, vaan kyseessä on yliopistoon ilmoittautuminen. Kun olet ilmoittautunut läsnäolevaksi, sinulla on oikeus suorittaa opintoja kaikkien voimassaolevien opinto-oikeuksien puitteissa. Jos haluat vaihtaa jonkin toisen opinto-oikeuden ensisijaiseksi, ota yhteyttä opiskelijakeskukseen: opintoasiat(at)oulu.fi.

Sekalaiset

Q: Ilmoittauduin yliopistoon WebOodin kautta. Mistä saan opiskelijakorttiini tarran? Pitääkö minun jotenkin osoittaa, että olen maksanut yo-kunnan jäsenmaksun?

A: Voit noutaa tarran opiskelijakorttiin Linnanmaalla opiskelijakeskuksesta ja ylioppilaskunnan palvelupisteestä. Ilmoittautumisajat ja paikat Linnamaalla ja Kontinkankaalla löydät täältä, ml. ohjeet miten saat tarvittaessa postitse tilattua lukuvuositarran. Maksetut maksut ovat tarkistettavissa WebOodin kautta, joten maksusuoritusta ei tarvitse todistaa kuitilla.

Viimeksi päivitetty: 22.6.2016