Alumni, liity mukaan yliopiston LinkedIn-ryhmään!

Oulun yliopiston alumneille eli tutkinnon suorittaneille henkilöille on perustettu LinkedIn-ryhmä. Ryhmään ovat tervetulleita liittymään myös opiskelijat, nykyiset ja entiset henkilökunnan jäsenet, lahjoittajat, yhteistyökumppanit ja yliopiston ystävät.

Alumniryhmän tarkoituksena on luoda yhteyksiä alumnien, yliopiston ja eri henkilöiden ja toimijoiden välillä sekä toimia hyvän keskustelun alustana. Ryhmässä voi jakaa hyviä toimintaperiaatteita, kysyä neuvoa ja kysymyksiä sekä kertoa ajankohtaista asiaa tieteestä, tapahtumasta tai erilaisista rekrytointimahdollisuuksista.

Alumnien yhteisön alusta muuttuu syksyn aikana jo yleisesti käytettävissä oleviin sosiaalisen median alustojen ryhmiin kuten LinkedIniin ja Facebookiin, joissa alumnit voivat verkostoitua ja keskustella.

Ryhmässä voi julkaista suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi, ja kaikki julkaisut moderoidaan asiallisen keskustelun takaamiseksi.

Liity mukaan keskusteluun ja lue lisää ryhmän toimintaperiaatteista.

Oulun yliopiston alumnien LinkedIn-ryhmä

Oulun yliopiston alumnien Facebook-ryhmä