Eetu-Pekka Heikkiselle OYY:n jäätävän hyvä opettaja -palkinto

Oulun yliopiston ylioppilaskunta (OYY) on palkinnut prosessimetallurgian yliopistonlehtori Eetu-Pekka Heikkisen jäätävän hyvän opettajan palkinnolla. Palkinto myönnetään vuosittain opiskelijoiden esitysten perusteella.
The Coolest Teacher Award to Eetu-Pekka Heikkinen.

Heikkinen on pitkän linjan opettaja, joka ohjaa innostavasti kandi- ja maisterivaiheen opinnäytteitä. Opiskelijoiden mukaan Heikkinen on tunnettu monipuolisista opetusmenetelmistään, kurssien jatkuvasta kehittämisestä sekä yksilöllisen tuen tarjoamisesta opiskelijoille. Erityistä kiitosta Heikkinen saa hyvästä yhteistyöstä opiskelijoiden kanssa, joustavista kurssijärjestelyistä ja koko tiedekunnan kehittämisestä.

Jäätävän hyvän opettajan lisäksi OYY palkitsi akateemisilla kunniamerkeillä opiskelijan hyvän elämän puolesta toimineita henkilöitä. Tänä vuonna ensimmäisen luokan ansiomerkillä muistettiin Anssi Tossavaista, Tiina Strandia ja Suvi-Anna Salmista. Tossavainen ja Strand ovat muun aktiivisuuden ohella olleet pitkäaikaisia toimijoita Pohjois-Suomen opiskelija-asuntosäätiön (PSOAS) luottamustehtävissä. Lisäksi ensimmäisen luokan ansiomerkin sai Suvi-Anna Salminen, joka toimi OYY:n hallituksen puheenjohtajana vuonna 2023. Esitykset myönnettävistä tunnustuksista tulevat OYY:n piirissä toimivilta järjestöiltä, ja ne myöntää ylioppilaskunnan hallitus.

Kunniamerkit jaettiin OYY:n Annos 64-vuosijuhlassa 24.2.

Lue koko OYY:n tiedote.

Viimeksi päivitetty: 26.2.2024