Hae kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnan dekaaniksi

Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta  hakee dekaania johtamaan tiedekunnan toimintaa. Tehtävä on määräaikainen 31.12.2027 saakka ja alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Dekaanina johdat tiedekunnan toimintaa ja vastaat tiedekunnan tehtävien taloudellisesta, tehokkaasta ja tuloksellisesta hoitamisesta. Vastaat yliopiston strategian, henkilöstösuunnittelun ja budjetoinnin toteuttamisesta tiedekunnassa sekä tiedekunnan laadunhallinnasta. Dekaanina toimit tiedekuntahallituksen puheenjohtajana ja nimität tiedekunnan koulutustoimikunnan koulutuksen laadun ja kehittämisen tueksi. Päätät myös tiedekuntaa koskevista asioista, joita ei ole säädetty tai määrätty muun toimielimen tehtäväksi.

Oulun yliopiston johtosäännön mukaan dekaanin tulee olla tohtorin tutkinnon suorittanut henkilö, jolla on tehtävien hoitamiseksi tarvittava koulutus, ammattitaito sekä johtamistaito.

Oulun yliopiston kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta on kasvatusalan, opetusalan ja psykologian koulutuksen, tutkimuksen ja kehittämisen monitieteinen asiantuntijaorganisaatio. Tiedekunnassa järjestetään korkeatasoista koulutusta ja tehdään tutkimusta monitieteisessä ja kansainvälisessä toimintaympäristössä. Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnan tutkimus sijoittuu erityisesti yliopiston tutkimuksen fokusalueisiin Ihmiset muuttuvassa maailmassa sekä Digitalisaatio ja älykäs yhteiskunta. Tiedekunnan tutkimus hakee uudenlaisia ja näyttöön perustuvia ratkaisuja tämänhetkisiin ja tulevaisuuden haasteisiin.

Lue lisää tehtävästä ja hae viimeistään 5.11.2023.

Viimeksi päivitetty: 16.10.2023