Kurssitarjonta väitöskirjatutkijoille laajenee

Kansallinen tohtoriopintotarjotin on avattu doctoralcourses.fi-sivustolla.

Tohtoriopintotarjottimelle on listattu tohtorikoulutuksen kursseja, jotka ovat avoimia kaikille väitöskirjatutkijoille, joilla on tohtorikoulutuksen opiskeluoikeus suomalaisessa yhteistyöverkostoon kuuluvassa yliopistossa. Verkostoon kuuluvat tällä hetkellä Aalto-yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Jyväskylän yliopisto, Lapin yliopisto, LUT-yliopisto, Oulun yliopisto, Tampereen yliopisto ja Åbo Akademi.

Tarjottimella on tällä hetkellä avoinna yhteensä 39 kurssia eri aloilta. Kursseihin lukeutuu sekä tieteenalakohtaisia opintojaksoja että väitöstutkimuksen tekemiseen liittyviä sisältöjä. Opintoja on tarjolla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Haku kursseille tapahtuu yliopistokohtaisesti doctoralcourses.fi-sivustolla olevan ohjeistuksen mukaisesti. Väitöskirjatutkija voi vapaasti valita kurssitarjottimelta yhden tai useamman kurssin mielenkiintonsa mukaan. Useimpiin opintojaksoihin voi osallistua etänä tai verkon kautta.

Kurssitarjottimen tarjonta päivittyy uusien kurssien tullessa tarjolle, joten ota sivu doctoralcourses.fi seurantaan!

Viimeksi päivitetty: 14.3.2023