Tarjolla kansainvälisiä kohtaamisia: ensimmäiset Eurooppa-yliopisto UNICin kurssit starttaavat maalis-toukokuussa, teemana muutos ja yrittäjyys

Ensimmäiset Eurooppa-yliopisto UNIC-opintojaksot avautuvat opiskelijoillemme eri maiden opiskelijoiden kesken. UNIC-kursseilla keskeistä ovat kansainväliset kohtaamiset ja yhteistyö, hae nyt.

Oulun yliopisto on mukana ensimmäisessä kansainvälisessä UNICin yrittäjyyden ja muutoksen kevätkoulussa, joka järjestetään 15.3. – 31.5.2021! Kevätkoulu on herättänyt suurta innostusta ja sitä isännöi Ruhrin yliopisto Bochum, joka on yksi Oulun yliopiston kumppaneista Eurooppa-yliopisto UNICissa.

Kevätkoulun aikana Oulun yliopisto (Suomi), Zagrebin yliopisto (Kroatia) ja Ruhrin yliopisto Bochum (Saksa) tarjoavat seuraavia verkkokursseja:

• The Economics of Digitalization
  • Microeconomics of Competitiveness
  • Business Statistics
  • Doing Business in the European Union
  • Digital Technology Usage in Entrepreneurship
  • Building Business Through Creativity
  • Exercising Entrepreneurship

Kursseilla lähestytään yrittäjyysaiheita eri tieteenaloilta, kuten taloustiede, laki tai liiketalous. Kolmen osallistuvan yliopiston opiskelijoille on auki yhteensä 165 kurssipaikkaa. Kandidaatin, maisterin ja tohtorin tutkinnon opiskelijat, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä ja kotikansainvälistymisestä, ovat tervetulleita hakemaan kursseille mukaan!

Hakuvaihe alkaa helmikuun puolivälissä. Lisätietoja kurssiohjelmasta ja hakumenettelystä on saatavana pian Bochumin yliopiston sivuilla >

Covid-19-kriisin torjumiseksi UNIC-kevätkoulu on täysin digitaalinen.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää osoitteesta: unic-school[at]rub.de

Oulun yliopiston suunnittelija Nina Jackson p. 050 430 9758, nina.jackson[at]oulu.fi ja

projektisuunnittelija Annina Vahera-Chibnik, annina.vahera-chibnik[at]oulu.fi, puh. +358 50 3244194

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021