[Next][Prev][Back to Index]

Katko eduroam ja panOULU WLAN-verkoissa 22.11.2013 kello 17.30 18.30 / Service break on eduroam and panOULU WLANs on 22nd of November 5.30pm to 6.30pm

From Automaattinen Katkolista <neuvoja.poista.tama@sun3.oulu.fi>
Date Wed, 20 Nov 2013 13:04:39 +0200

Perjantaina 22.11.2013 kello 17.30 suoritetaan WLAN-kontrollerin ohjelmistopäivitys.
Päivitystyö aiheuttaa noin tunnin katkon seuraaviin eduroam ja panOULU –tukiasemiin
http://www.oulu.fi/tietohallinto/ohjeet/wlan/ap.htm.

The Wireless LAN Controller software update takes place on 22nd of November
at 5.30 pm to 6.30 pm. It will cause service break to following eduroam and
panOULU WLAN access points http://www.oulu.fi/tietohallinto/ohjeet/wlan/ap.htm.

- Tietohallinto / IT-Administration Services

Yliopiston pääsivu | Tietohallinnon pääsivu | Main Index |