Kesäopinnot Jatkuvan oppimisen yliopisto JOYssa, ilmoittaudu

Kesällä on mukavaa nauttia ihanasta säästä ja rentoutua, mutta kesä on hienoa aikaa myös oppimisen ilon kokemiseen. Tule mukaan kesäkursseille!

Tule mukaan inspiroitumaan ja oppimaan avoimen yliopiston kesäopintoihin! Ilmoittautuminen useille kesäkursseille avautuu 15.3.

Koko kesän opintotarjonnan löydät täältä

Kesällä voit opiskella yksittäisiä opintojaksoja, isompia kokonaisuuksia (perusopinnot) tai voit aloittaa avoimen väylän opintoja.

Avoimen väylä on tie yliopistoon

Avoimen väylä tarkoittaa niitä opintoja, joiden perusteella on mahdollista hakea varsinaiseksi tutkinto-opiskelijaksi Oulun yliopistoon, yli 20 eri tutkinto-ohjelmaan. Kesällä avoimen väylän opintoja on tarjolla muun muassa kauppatieteiden, tietojenkäsittelytieteiden sekä prosessitekniikan aloilta.

Avoimen väylän valintaperusteet julkaistaan loppukeväästä avoimen väylän sivustolla. Silloin tarkat valintaperusteena olevat opinnot selviävät. Kokonaisuudessaan viralliset valintaperusteet julkaistaan syksyllä Opintopolku.fi-palvelussa.

Seuraa tiedotusta avoimista väylistä täältä

Kesäopintojen hinta vaihtelee, ja tarjolla on myös täysin maksuttomia opintoja. Osa opinnoista tarjotaan kesäyliopistojen kautta.

Esimerkkejä kesän 2021 opinnoista

• Ohjelmointi 1, 5 op. Ilmoittautuminen 15.3.-31.5.2021
  • Matematiikan peruskurssi I, 5 op. Ilmoittautuminen 15.3.-13.5.2021.
  • Kehitysbiologia-histologia, 5 op. Ilmoittautuminen 15.3.-3.5.2021
  • Terveystieto, perusopinnot 25 op, ilmoittautuminen 23.3.-17.5.2021
  • Markkinoinnin perusteet, 5 op. Ilmoittautuminen 14.6.2021 mennessä (PPKYO)
  • Digitaaliset tutkimusmenetelmät ihmistieteissä, 5 op. Ilmoittautuminen 24.2.-14.6.2021