Tukea kotimaan ja ulkomaan harjoitteluihin kesälle ja syksylle on saatavilla

Onko harjoittelupaikka vielä hakusessa? Voit hakea Oulun yliopiston harjoittelutukea sekä kotimaan että ulkomaan harjoitteluihin. Tukea on hyvin saatavilla myös syksyä ajatellen.

Vielä ehdit hakea tukea kesän ja syksyn harjoitteluihin! Oulun yliopiston harjoittelutukea on saatavilla sekä kotimaan että ulkomaan harjoitteluihin.

Kotimaan harjoittelutuella kompensoidaan työnantajalle osa harjoittelijan palkkaamisesta koituvista kustannuksista. Ulkomaan harjoittelutuki maksetaan apurahana opiskelijalle.

Hae kotimaan harjoittelutukea

Hae apurahaa harjoitteluun ulkomailla

Avoimia harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja julkaistaan edelleen päivittäin JobTeaserissa. Harjoittelupaikkoja kannattaa kysellä myös suoraan työnantajilta. JobTeaserin kautta voit vielä toukokuun ajan varata ajan uraohjaajalle. Hän on tukenasi työnhaussa. Tsekkaa myös Career Centren Työnhaku haltuun! -työpaja 13.5.2024.

Lisätietoa harjoitteluista löydät Harjoitteluun-sivustolta.

Kysy lisää

kotimaan harjoitteluista: opiskeluntuki@oulu.fi