Avoin yliopisto: Kauppa-, hallinto- ja oikeustieteet

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun tutkimuksen painopiste on vastuullisessa ja kestävässä liiketoiminnassa. Avoimen yliopiston kauppa-, hallinto- ja oikeustieteiden opinnoissa pääset opiskelemaan AACSB-akkreditoidun koulutusyksikön opintoja. Oulun yliopistolla on lisäksi mikroyrittäjyyden valtakunnallinen tutkimuksen ja koulutuksen vastuutehtävä, ja alan opintoja voit suorittaa myös avoimessa yliopistossa. Tältä sivulta löydät koosteen Oulun avoimen yliopiston kauppa-, hallinto- ja oikeustieteiden opinnoista, oppiaineista ja kursseista. Pääset myös tutustumaan alaa opiskelleiden tarinoihin sekä avoimen väylään kohti tutkinto-opintoja.

Oppiaineet

• Johtaminen
  • Kansainvälinen liiketoiminta
  • Laskentatoimi
  • Markkinointi
  • Mikroyrittäjyys
  • Rahoitus
  • Taloustiede
  • Yritysjuridiikka

Tutustu alaan

Opintojen tavoitteena on kouluttaa monipuolista kauppatieteellistä osaamista omaavia asiantuntijoita, jotka hahmottavat keskeiset taloudellisen toiminnan mekaaniset prosessit. Keskeistä on antaa opiskelijoille uusimpaan tutkimukseen perustuvaa tietämystä kauppatieteiden keskeisistä osa-alueista ja tutustuttaa opiskelijat todelliseen yritysympäristöön ja liiketoiminnan haasteisiin.

Poimintoja

Tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylän kautta

Avoimen väylän kautta voit hakea Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijaksi ilman valintakoetta. Jos harkitset avoimen väylän kautta hakemista, opintojen suunnittelu kannattaa aloittaa tutustumalla tarkemmin oppiainekohtaisiin väyliin.

Ilmoittaudu tai hae koulutukseen

Ilmoittautuminen auki