Tuudo mobiilisovellus

Opiskelijan mobiilisovellus Tuudo.

Tuudo

Tuudossa ovat opiskelijoiden tärkeimmät palvelut opintopisteistä ja kurssi-ilmoittautumisista opiskelijakorttiin, ruokalistoihin, kirjastokorttiin, kampuskarttoihin, sijaintiisi ja bussiaikatauluihin. Lisäksi se tarjoaa tiedot tulevista ja meneillään olevista kursseista ja tenteistä sekä lukujärjestyksen. Tuudosta löydät ajantasaista tietoa muun muassa opinnoistasi, hyvinvoinnista, erilaisista eduista sekä työ- ja harjoittelumahdollisuuksista ja Tuudon avulla voit toimia tai etsiä tutoria toisista opiskelijoista kursseille.

Tuudo-mobiilisovellus toimii Android- ja iOS-mobiililaitteissa ja sen voi ladata puhelimeen Google Play Storessa ja Apple App Storessa.

Tuudo ei korvaa kaikkia selainpohjaisia sovelluksia eikä sen käyttäminen ole opiskelijalle pakollista.

Tuudon sivuille.

Saavutettavuusseloste

Tuudon saavutettavuusseloste

Mobiilisovelluksessa seloste löytyy Tuudon asetusten "Tietoja" -osiosta. Samasta paikasta löydät palvelun käyttöehdot ja henkilötietojen käsittelystä kertovan dokumentin.