Matkailu Halifaxissa ja Oulun seudulla: Työpajat matkailualan yrittäjien kanssa 24.5. ja 31.5.

LAKU-projektin webinaarissa helmikuussa totesimme, että Pohjois-Pohjanmaan ja Halifaxin alueiden matkailulla on paljon yhteistä, mutta myös paljon opittavaa toisiltaan. Näiden havaintojen pohjalta järjestetään toukokuun lopussa kaksi työpajaa, joissa vaihdetaan kokemuksia ja hyviä käytäntöjä näiden kahden alueen matkailualan yrittäjien ja muiden toimijoiden välillä.
two swans in the swamp

Tapahtuman tiedot

24.5. klo 16-18 Suomen aikaa: Teema "Kohdematkailu", fasilitaattorina CBDC Blue Water Kanadan Halifaxista.

31.5. klo 16-18 Suomen aikaa: Teema "Kestävä kehitys matkailualalla" fasilitaattorina LAKU-projekti, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista MicroENTREstä.

LAKU – Laaksosta kukkuloille -hanke luo näkyvyyttä maaseutumatkailulle digitalisaatiolla ja tuotteistamisella. CBDC Blue Water on yksi liiketoimintakehitysyhtiöistä, jotka palvelevat Atlantic Canadaa.

Webinaarit on tarkoitettu pienille matkailuyrityksille ja muille toimijoille. Tapahtumat käynnistävät yhteistyötä toimijoiden välillä. Olet lämpimästi tervetullut, vaikka et olisi osallistunut helmikuussa.

Ilmoittaudu mukaan täällä: https://forms.office.com/e/svHVFhXiCV

Kysy lisää: katariina.ala-rami@oulu.fi