Slush Oulu Community Side Event

Luodaan Slush yhdessä Ouluun!

Älä jää paitsi yrittäjyyden suuresta juhlasta, puhujista ympäri maailmaa, innostavasta ympäristöstä oppia uutta ja mahdollisuudesta sukeltaa Oulun kansainväliseen startup-verkostoon. Oulun omalla Startup Stationilla tapaat työelämän huippuammattilaisia ja tulevaisuuden kansainvälisiä osaajia.
People visiting Slush event

Tapahtuman tiedot

Startup Station, Hallituskatu 36 B, Oulu

Muu

Vieraile tapahtumassa

Tule mukaan Slush-yhteisötapahtumaan ja hengitä maailmanlaajuisen startup- ja yrittäjyystapahtuman tunnelmaa! Kasvuyrittäjillä, työelämän asiantuntijoilla ja liike-elämästä kiinnostuneilla opiskelijoilla on loistava mahdollisuus verkostoitua, kuulla yrittäjätarinoita paikan päällä, kokea jännittävä pitchauskilpailu ja nauttia hyvästä ruoasta. Tapahtuman kieli on englanti.

Tapahtumassa kuullaan inspiroivia yrittäjätarinoita neljältä puhujalta. Puhujina tapahtumassa ovat Teemu Kivioja (Tecinspire Oy), Juha Roininen (Carbon Balance Finland Oy), Annika Sovari (Nakoa Oy) ja Johanna Pelkonen (Voice Intuitive Oy).

Pitchauskilpailun ilmoittautuminen on auki 15.11. saakka. Pitchauskilpailun pääpalkinnot ovat 1000€, 500€ ja 300€. Palkinnot tarjoaa OIA-verkosto, Esmo Oy ja Antell. Pitchatakseen ei tarvitse olla ammattilainen, ja kilpailuun osallistuville tarjotaan valmennusta. Lisätietoa pitchauskilpailusta ja ilmoittautuminen.

Tapahtuman järjestävät yhdessä Finanssi ry, OuluES, Oulun Ekonomit, Suomen Ekonomit, BusinessAsema, BusinessOulu, Oulun yliopisto, Oulun ammattikorkeakoulu, Pohjois-Pohjanmaan yrittäjät ja Oulun kauppakamari.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Ilmoittaudu pian ja viimeistään 22.11.2023 mennessä - paikkoja on rajoitetusti!

MITÄ: Slush Oulu Community Side Event

MILLOIN: 1.12.2023 klo 14 alkaen

MISSÄ: Startup Station, Hallituskatu 36A, Oulu

PALJONKO MAKSAA: 5€