Yritysvierailu: Metsä Group

Metsä Group saapuu yritysvierailulle tapaamaan Oulun yliopiston opiskelijoita ja väitöstutkijoita. Metsällä on kesätyö- ja uramahdollisuuksia monien alojen opiskelijoille, kuten tekniikka, kemia, tietotekniikka tai kaupallinen ala.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Career Centre (YT101)

Metsä <3 University of Oulu

Hyviä hommia!

Kiinnostaako kesä Metsässä? Metsä Groupissa tehdään kasvavaa, tulevaisuuden liiketoimintaa. Metsä keskittää puu- ja kuituosaamisensa niihin tuotteisiin, joissa se kuuluu toimialansa kirkkaaseen kärkeen. Metsä tarjoaa monipuolisia ja vastuullisia kesätöitä kelpo palkalla ja loistavilla näkymillä tulevaisuuden teollisuuteen. Voit viedä opintosi käytäntöön ja syventää taitojasi mm. tekniikan, kaupallisen alan tai tietotekniikan parissa.

Metsässä uudet tulokkaat otetaan innolla vastaan ja työn ohessa pääsee oppimaan osaavilta kollegoilta. Työ on vastuullista, mutta siitä ei tarvitse selviytyä yksin, aina on tiimin tuki takana.

Suomen kielen osaaminen ei ole välttämätöntä kaikissa kesätyötehtävissä. Metsä Group pyrkii tarjoamaan kesätyö- ja harjoittelumahdollisuuksia myös kansainvälisille opiskelijoille.

Tule tapaamaan Metsän tiimiä ja tutustumaan Metsän tuotteisiin ja innovaatioihin Oulun yliopiston Career Centressä.

Tiistaina 24.1.2023 klo 10:00 – 15:30

Tervetuloa!

metsagroup.com/kesatyot

Katso lisää rekrytointitapahtumia Career Centren sivuilta.

Lisätietoja: Angela Suorsa, etunimi.sukunimi(at)oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 10.1.2023