Pesti Career Day tutustuttaa uramahdollisuuksiin 19.1.2023!

Tervetuloa Linnanmaalle tutustumaan uramahdollisuuksiin! Pesti Career Day tarjoaa harvinaisen mahdollisuuden työnantajien kanssa verkostoitumiseen Linnanmaan kampuksen käytäville levittäytyvillä kymmenillä messuosastoilla.

Tapahtuma järjestetään torstaina 19.1. klo 9-15. Tartu siis tilaisuuteen ja ota tapahtumasta kaikki mahdollinen irti! Tapahtuma on suunnattu niin Oulun yliopiston kuin Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijoille, sekä muille omia uravaihtoehtojaan kartoittaville. Tapahtuma on siis avoin kaikille kiinnostuneille.

Valmentaudu työnhakuun jo etukäteen ja tutustu osallistuvien työnantajien toimintaan. Pestin yritystietokannasta (https://pestipaivat.fi/fi/yritykset/) löytyvät Pesti 2023 tapahtumaan ilmoittautuneiden yritysten tiedot ja tietokanta on auki koko kevään työnhaun tueksi. Rekrytointi-ilmoitusten perusteella voit hakea kesätyöpaikkaa, opinnäytetyöpaikka tai osa-aikaista/vakituista työtä.

Työnantajat ilmoittavat profiilissaan, kuinka haluavat opiskelijoiden hakevan tarjolla olevia tehtäviä. Mikäli työnantaja ei ole määritellyt työnhakuaikaa, kannattaa lähettää hakemus työnantajan toivomalla tavalla hyvissä ajoin ennen Pesti-päivää. Hakemuksia ja ansioluetteloja voi jättää myös ständeille.

Osoita kiinnostuksesi ja näytä vuorovaikutustaitosi yritysten osastoilla. Jos mitään sinulle sopivaa ei juuri nyt ole tarjolla, satsaa urasuunnitteluun ja kerää tulevaisuuden varalle hyödyllistä tietoa yritysten rekrytointiperiaatteista sekä tutustu avainhenkilöihin. Tapahtuman anti on kiinni omasta aktiivisuudestasi!

Lisätietoja tulevasta ohjelmasta ja vinkkejä työnhakuun saat seuraamalla Pestiä Instagramissa, Facebookissa ja LinkedInissä @pesticareerday!

Pesti Career Dayn järjestävät vuosittain Teekkarilupi Oy sekä tekniikan alojen opiskelijat. Tapahtuma on järjestetty jo 30 vuoden ajan! Messualue Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella on avoinna klo 9-15. Tapahtuma on kaikille kävijöille avoin ja ilmainen.

Viimeksi päivitetty: 9.1.2023