Vastavalmistuneille avoimen opinnot maksutta

Oulun yliopisto tarjoaa 1.1.-31.7.2021 välillä Oulun yliopistosta ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille mahdollisuuden opiskella valmistumisen jälkeen maksutta Oulun yliopiston avoimen yliopiston tarjonnassa olevia opintoja lukuvuoden 2021-2022 ajan. Opintoihin ilmoittautuminen alkaa elokuussa 2021. Tarkemmat ilmoittautumisajat julkaistaan myöhemmin. Huomaathan, että maksuttomuus koskee ainoastaan Oulun yliopiston omaa opintotarjontaa, ei yhteistyöoppilaitosten opintotarjontaa. Opintoihin saattaa olla osallistujakiintiö. Täältä löydät aiheeseen ohjeita ja lisätietoa.

Viimeksi päivitetty: 5.4.2021