Ydinryhmätoiminta laajenemassa Etelä-Savoon, haussa ydinryhmäyrityksiä

Ydinryhmätoiminnan laajenemisessa Etelä-Savoon otettiin ensimmäiset konkreettiset askeleet 6.11. Mikkelissä, jossa oli Mikro-X hankkeen rahoittajien kick-off -tilaisuus.

Etelä-Savon maakuntaliiton edustajien Anne Kokkosen ja Kirsi-Maaria Piispasen johdolla tarkennettiin hankesisältöä kustannusten kannalta. Keskustelevassa ja informatiivisessa tilaisuudessa oli mukana yli 10 henkilöä XAMK’ista ja Oulun yliopiston MicroENTREstä.

Hankkeen toiminta käynnistyy pikkuhiljaa, ensimmäisenä toimintona on ydinryhmäyritysten kokoaminen. Haussa on Etelä-Savon alueelta mikro- ja pk-yrityksiä ydinryhmätoimintaan. Jos kaipaat vertaisverkostoa, harkitset yrityksesi kehittämistä, laajentamista, tai kansainvälistymistä, otathan yhteyttä kyllikki.taipale-eravala@oulu.fi tai +358 50 576 5764.

Kehittämisterveisin,

Kyllikki Taipale-Erävala