Tohtoreiden uraseuranta

Valtakunnallisessa yliopistojen yhteistyönä toteuttavassa tohtoreiden uraseurantakyselyssä kerätään tietoa tohtoreiden tyytyväisyydestä tutkintoon, työhön sijoittumisesta, työllistymisen laadusta sekä työmarkkinoilla tarvittavasta osaamisesta. Vuosittaisen uraseurantakyselyn kohderyhmänä ovat 3 vuotta aiemmin tohtoroituneet.

Ajankohtaiset uraseurannan tulokset ja julkaisut

Oulun yliopistosta valmistuneiden tohtoreiden tulokset

Voit tutustua Oulun yliopistosta valmistuneiden tohtoreiden uraseurantakyselyn uusimpiin tuloksiin alla olevasta raportista:

Valtakunnalliset uraseurannan tulokset

Voit tutustua uraseurantakyselyn valtakunnallisiin ja yliopistokohtaisiin tuloksiin myös Opetushallinnon tilastopalvelu Vipusessa ja Aarresaari-verkoston sivuilla. Huomaathan, että Vipusessa voit suodattaa tuloksia muun muassa valmistumisvuoden, yliopiston ja koulutusalan mukaan.