OPETOP - Varhaiskasvatuksen ja eritysopettajan koulutukset Kainuussa

Oulun yliopiston kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta järjestää “Opet oppivat ja pätevöityvät Kainuussa ja Ylä-Savossa, OPETOP” -hankkeessa yhteistyössä Kajaanin ja Iisalmen kaupunkien kanssa varhaiskasvatuksen ja erityisopettajan koulutuksia.

Projektin tiedot

Projektin kesto

Rahoittaja

Muu kotimainen

Rahoituksen määrä

1 370 000 EUR

Projektin koordinaattori

Oulun yliopisto

Projektin kuvaus

Koulutukset

Keväällä 2024 hakuun tulevat seuraavat koulutukset:

• Varhaiskasvatuksen opettaja, kasvatustieteen kandidaatti (3 v), Yhteistyökoulutus Kajaanin ja Iisalmen kanssa (OPETOP), 40 aloituspaikkaa
  • Erilliset erityisopettajan opinnot, Yhteistyökoulutus Kajaanin ja Iisalmen kanssa (OPETOP) 20 aloituspaikkaa

Haku syksyllä 2024 alkaviin koulutuksiin tapahtuu 3.3.2024 – 27.3.2024. Koulutukset järjestetään Oulun yliopiston opetussuunnitelmien mukaisesti. Koulutusten lähiopetus tapahtuu Kajaanissa.

Keväällä 2025 hakuun tuleva koulutus:

• Varhaiskasvatuksen erityisopettaja, Erityispedagogiikan maisteriohjelma, kasvatustieteen maisteri (2 v), Yhteistyökoulutus Kajaanin ja Iisalmen kanssa (OPETOP), 20 aloituspaikkaa.

Tarkempaa tietoa syksyllä 2024 alkavista koulutuksista ja niiden hakukriteereistä:

Varhaiskasvatuksen kandidaatin koulutusohjelma

Erilliset erityisopettajan opinnot