Career Centre ja Arctic Advisors Pop up Kontinkankaan kampuksella

Career Centren ja Arctic Advisoreiden asiantuntijat saapuvat tapaamaan Kontinkankaan kampuksen väkeä.

Tapahtuman tiedot

Aapistie 5. Pääaula

Tule tapaamaan Oulun yliopiston Career Centren ja Arctic Advisor-tapaamisten asiantuntijoita Kontinkankaan kampukselle perjantaina 18.11.2022 klo 11.00–13.00 välillä.

Piipahda juttelemaan kanssamme, tai kysymään urasta, työnhakusta, palveluista, yliopistoelämästä ja vapaa-ajasta.

Career Centre

Career Centre tarjoaa opiskelijoille ja väitöskirjatutkijoille työelämätaitoja sekä antaa ohjausta uraan ja työnhakuun liittyvissä aisoissa. Autamme sinua harjoittelu -ja työpaikkojen etsimisessä sekä työhakemusten, CV:n ja LinkedIn-profiilin viimeistelyssä. Career Centren työpajoissa voit valmistautua työmarkkinoille ja rekrytointitapahtumissamme tavata työnantajia ja verkostoitua alallasi.

Pop up -tilaisuudessa pääset tutustumaan Career Centren palveluihin uraohjaajan kanssa ja ottamaan selvää, miten Career Centre voi auttaa sinua urasi rakentamisessa.

Arctic Advisors

Arctic Advisorit ovat eri kulttuuritaustoista tulevia Oulun yliopiston työntekijöitä, jotka auttavat opiskelijoita ja yliopistoyhteisöön kuuluvia Oulussa elämisen ja yliopistoelämän asioissa.

Tule tapaamaan Arctic Advisoireita Kontinkankaan kampukselle, kun haluat

• kysyä elämästä Oulun yliopistossa tai Oulussa,
  • saada tietoa Oulun yliopiston palveluista ja täydennyskoulutuksesta tai
  • löytää harrastuksia ja tutustua paikalliseen elämään.

Nähdään Kontinkankaan kampuksella!

Career Centren palveluihin ja Arctic Advisor -tapaamisiin pääset tutustumaan sivuillamme Career Centre | Oulun yliopisto

Viimeksi päivitetty: 7.11.2022