Elämän paras aika? – Yksinäisenä korkeakoulussa- webinaari ti 1.11. klo 17-18.30

Elämän paras aika? – Yksinäisenä korkeakoulussa- webinaari on suunnattu kaikille opiskelijoille, jotka joskus ovat miettineet omaa suhdettaan muihin, kokeneet yksinäisyyttä tai haluavat tehdä osansa, jotta kanssaopiskelijat voisivat paremmin.

Tapahtuman tiedot

Webinaarissa syvennetään ymmärrystä yksinäisyydestä ja myös niistä keinoista, joilla tilanteeseen voi vaikuttaa. Aihetta käsitellään myös erilaisten konkreettisten harjoitteiden avulla. Harjoitteiden tekeminen on vapaaehtoista, voit myös tulla vain kuulolle.

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita ja voit tulla avoimin mielin vain kuulolle, jos aihe ylipäänsä kiinnostaa. Kaikki ovat tervetulleita mukaan! Käy kurkkaamassa tapahtumasivulta lisätiedot maksuttomasta webinaarista: https://www.nyyti.fi/tapahtuma/elaman-paras-aika-yksinaisena-korkeakoulussa-webinaari/

Webinaari on osa Nyyti ry:n ja Helsinkimission yhteistä Yksinäisyystyö korkeakouluissa -hanketta, jonka tavoitteena on vähentää opiskelijoiden kokemaa yksinäisyyttä.

Viimeksi päivitetty: 11.10.2022