Hae Oulun yliopistoon: En ole vielä löytänyt omaa alaani, mitä teen?

Hae Oulun yliopistoon -pop-up -sarjan toisessa osassa käsitellään sitä, mitä voi tehdä, jos oma ala ei ole vielä löytynyt tai jos tämänhetkinen ala ei tunnukaan omalta. Keskustelemassa on Oulun yliopiston opiskelijoita.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Kevään 2021 yhteishaku lähestyy. Vielä on aikaa tehdä rauhassa valistuneita tulevaisuuden suunnitelmia: Oma kiinnostuksen kohde on aina hyvä lähtökohta. On hyvä muistaa, että unelmien ala tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa, ja mikään valinta ei määritä koko loppuelämää. Näistä aiheista ja opintojen aikana saaduista uusista oivalluksista keskustelemassa geologian opiskelija Markus Raatikainen, biologian opiskelija Emma Ojanen sekä väitöskirjatutkija ja projektikoordinaattori Fanny Vainionpää. Ohjelman juontaa interkulttuurisen luokanopettajakoulutuksen opiskelija Kiia Koskiranta.

Virtuaalilähetys julkaistaan Oulun yliopiston YouTube-kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 3.3.2021