Hae Oulun yliopistoon: Kaikissa meissä asuu pieni teekkari – mitä kaikkea tekniikan alalla voikaan opiskella

Hae Oulun yliopistoon -pop-up -sarjan ensimmäisessä osassa käsitellään tekniikan aloja. Keskustelemassa on eri tekniikan alojen opiskelijoita.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Oulun yliopistossa voi opiskella useita tekniikan aloja, ja niiden monipuolinen luonne ja työllistymismahdollisuudet usein yllättävät! Ympäristötekniikan opiskelija Alisa Ihanus, prosessitekniikan opiskelija Meri Pekki, konetekniikan opiskelija Henri Paloniemi ja rakennus- ja yhdyskuntatekniikan opiskelija Arttu Junttila kertovat omista opinnoistaan, pohtivat omaa alavalintaansa eri näkökulmista ja kertovat omasta polustaan Oulun yliopiston teekkariksi. Ohjelman juontaa kauppatieteiden opiskelija Jyri Pitkänen.

Virtuaalilähetys julkaistaan Oulun yliopiston YouTube-kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 3.3.2021