Hae Oulun yliopistoon: Millaista opiskelu Oulun yliopistossa on?

Hae Oulun yliopistoon -pop-up -sarjan kolmannessa osassa keskustellaan siitä, millaista opiskelu Oulun yliopistossa on ja millaista kielitaitoa opiskelu vaatii niin suomalaisilta kuin kansainvälisiltä opiskelijoilta.
Tapahtuma järjestetään kaksikielisenä.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Kaksikielisessä lähetyksessä eri alojen opiskelijat kertovat omista kokemuksistaan aiheesta, joka mietityttää suurta osaa yliopisto-opintoja harkitsevia hakijoita: mitä yliopisto-opinnot vaativat, ehtiikö opiskellessa tehdä muuta? Kuinka paljon opintoja on englanniksi? Näihin kysymyksiin ovat vastaamassa logopedian opiskelija Laura Reunanen, Biomedical Engineering-ohjelman opiskelija Liubov Lonishin ja Wireless Communications and Engineering -ohjelmassa opiskellut Oulun yliopiston alumni Ahnaf Ahmad. Ohjelman juontaa Simo Kekäläinen.

Virtuaalilähetys julkaistaan Oulun yliopiston YouTube-kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 4.3.2021