Henkilötietosuojaa käsittelevän CSI-COP kansalaistiedehankkeen lopputilaisuus – Oulun yliopiston sessio

CSI-COP-kansalaistiedehankkeessa on tutkittu verkkosivujen ja mobiilisovellusten evästeiden seurantatoimintoa. Tervetuloa hankkeen loppuseminaariin selvittämään, miten verkkosivustot käyttävät tietojamme ja mitä tietoja seurataan.

Tapahtuman tiedot

Missä: Bryssel (tarkemmat tiedot rekisteröitymisen yhteydessä) ja verkossa

Toivotamme Brysselissä toimivat teknologia- ja tiedetoimittajat sekä verkko- ja sovelluskehittäjät, tietosuojavastaavat, yksityisyyden ammattilaiset, poliittiset päättäjät, kirjastonhoitajat, opettajat, pk-yritykset ja muut henkilötietojen suojasta ja verkkoyksityisyydestä kiinnostuneet liittymään joukkoomme selvittämään, miten verkkosivustot todella käyttävät tietojamme ja mitä tietoja seurataan.

Tapahtuma on suomenkielinen, mutta saatavilla myös englanniksi. Klo 14.00-16.00 paikallista aikaa (CEST), klo 15.00-17.00 Suomen aikaa (EEST).

Tapahtumapaikan osoite ja linkki etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautumisen jälkeen.

Ilmoittaudu tapahtumaan.

Tapahtuma on Oulun yliopiston isännöimä ja se on osa laajempaa CSI-COP-hankkeen monipäiväistä tapahtumaa.

Lisätietoa CSI-COP-hankkeesta

Tiedustelut: csi-cop@oulu.fi