Hyvinvointiviikko 21.-25.11. Linnanmaan ja Kontinkankaan kampuksilla

Hyvinvointiviikon ständitapahtumissa 22.-23.11. esitellään kattavasti opiskelijoille ja henkilökunnalle suunnattuja hyvinvoinnin palveluita, viikon aikana myös muuta hyvinvointiin liittyvää ohjelmaa!

Tapahtuman tiedot

Kontinkangas YO kampus, Linnanmaa kampus

Hyvinvointiviikko on OYY:n, Oulun yliopiston, OAMK:in, OSAKO:n ja YTHS:n sekä muiden yhteistyökumppaneiden yhdessä järjestämä opiskelijoiden ja henkilökunnan hyvinvointiin keskittyvä vuosittainen tapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna 21.-25.11.2022.

Hyvinvointia tukevat eri palvelut kokoontuvat kampusten ständitapahtumiin esittelemään palveluitaan opiskelijoille ja henkilökunnalle ja luvassa onkin monenlaista ohjelmaa ja infoa liittyen oman hyvinvoinnin tukemiseen!

Ständitapahtumat järjestetään yliopiston Kontinkankaan kampuksella 22.11. klo 10:30-13 Kiepin aulassa sekä Linnanmaan kampuksen pääväylällä 23.11. klo 10-15. Tervetuloa tutustumaan palveluihin ja hakemaan itsellesi samalla uniikki Hyvinvointiviikon haalarimerkki.

Viikon aikana on myös monia muita hyvinvointiin liittyviä tapahtumia, kuten kaverikoirien vierailu, OYY:n ja OSAKOn yhdessä järjestämät alkoholittomat bileet, hyvinvointikahvila, hyvinvointituutoreiden järjestämiä aktiviteetteja ja paljon muuta! Lisätietoa hyvinvointiviikosta ja tarkempi ohjelma päivitetään myöhemmin OYY:n verkkosivuille ja someen.

MITÄ: Hyvinvointiviikko ja kampusten ständitapahtumat
MILLOIN: 21.-25.11.2022