Infotilaisuus uudesta RePIC-maisteriohjelmasta

Tervetuloa RePIC-maisteriohjelman infotilaisuuteen 23. maaliskuuta 2023!

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Meillä on ilo ilmoittaa, että haku Redesigning the Post-Industrial City (RePIC) -maisteriohjelman avataan 15. maaliskuuta!

Eurooppa-yliopisto UNICin ("European University of Cities in Post-Industrial Transition") puitteissa kehitetty Redesigning the Post-Industrial City (RePIC) -maisteriohjelma on uusi monitieteinen tutkinto-ohjelma, joka syventää nykyisen kaupunkisuunnittelun koulutustarjontaa. RePICin tavoitteena on vastata jälkiteollisten kaupunkien ja niiden asukkaiden haasteisiin. Kyseessä on ensimmäinen tutkinto-ohjelma, joka on kehitetty yhdessä Eurooppa-yliopisto UNICin kanssa.

Tutkinto-ohjemassa on syvennytään muun muassa seuraaviin teemoihin:

• superdiversiteetti kaupunkiympäristössä
  • julkishallinnon innovointi ja digitalisointi
  • avoimien kaupunkitilojen hallinnointi
  • kestävät kaupungit
  • terveellinen kaupunkisuunnittelu eurooppalaisissa kaupungeissa
  • kulttuuritalous, kulttuuriperintötalous ja matkailu
  • ilmastoa ja energiaa muokkaavat trendit
  • kansainvälinen muuttoliike, kaupunkien sosiaaliset liikkeet ja "oikeus kaupunkiin".

Tulevana perjantaina, 24. maaliskuuta, järjestetään Zoomissa infotilaisuus, johon olet lämpimästi tervetullut osallistumaan ja kuulemaan lisää tästä ainutlaatuisesta ja innovatiivisesta koulutusohjelmasta. Tilaisuudessa tapaat joitakin ohjelman professoreista ja voit kysyä kaiken, mitä haluat tietää maisteriohjelmasta ennen hakupäätöksen tekemistä. Tilaisuus järjestetään englanniksi.

Milloin: perjantaina 24. maaliskuuta, klo 18.00-19.00

Missä: Zoomin kautta verkossa

Rekisteröityminen: tämän linkin kautta

Jos sinulla on kysyttävää ennen infotilaisuutta tai sen jälkeen, voit käydä osoitteessa https://unic.eu/en/repic tai ottaa yhteyttä kansainväliseen neuvontapalveluumme osoitteessa repic@unic.eu

Tervetuloa!

Mikä on Eurooppa-yliopisto UNIC?

Eurooppa-yliopistot ovat EU-maiden korkeakoulujen verkostoja, jotka toimivat yhdessä opiskelijoiden, opettajien, tutkijoiden ja ympäröivien yhteiskuntien hyväksi. UNIC-verkostoon kuuluu kymmenen yliopistoa eri puolilta Eurooppaa, jotka yhdessä keskittyvät edistämään koulutusyhteistyötä sekä ratkomaan jälkiteollisten jäsenkaupunkien haasteita. Oulussa tämä muutos kytkeytyy väestönkasvuun ja uudenlaisiin kaupunkikehittämisen mahdollisuuksiin.

Viimeksi päivitetty: 14.3.2023