InnoVisitor: Opiskelijakaverusten ideasta kasvuyritykseksi ja pörssiin

Buutti Oy lähti liikkeelle neljän Oulun yliopiston opiskelijan ideasta ja on nyt yli sadan työtekijän yritys. Tule kuuntelemaan, mistä kaikki lähti liikkeelle ja mitä on opittu matkan varrella.

Tapahtuman tiedot

Linnanmaan kampus, Erkki Koiso-Kanttilan katu / online

Linnanmaa
Muu

InnoVisitor on verkostoitumistapahtuma tutkijoille, opiskelijoille ja yhteistyökumppaneillemme. Tarjolla on mielenkiintoisia vieraita, uutta tietoa ja verkostoitumista. Tällä kertaa vieraina ovat Mikko Koistinen ja Peetu Nuottajärvi Buutti Oy:stä.

Tule paikan päälle Innovaatiokeskuksen olohuoneeseen (tarjolla pientä purtavaa!) tai osallistu etänä. Ei ennakkoilmoittautumista.

Lisätietoja:

Innovaatiokeskuksen Olohuoneen (YT103) löydät Linnanmaan kampuksen keskeltä ensimmäisestä kerroksesta R-oven läheltä. Katso sijainti kampuskartalta.

Teams-linkki etäosallistujia varten.

Viimeksi päivitetty: 26.2.2024