International Evening at the University of Oulu - Holiday Edition

Oulun yliopisto toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi koko yliopistoyhteisön yhteiseen, kaikille avoimeen ja maksuttomaan talvijuhlaan. Talvijuhla järjestetään Kaijonharjussa, Teekkaritalolla keskiviikkona 14. joulukuuta. Luvassa on rentoa yhdessäoloa ja mukavaa, perheystävällistä ohjelmaa kansainvälisellä porukalla.
International Evening at the University of Oulu - Holiday Edition

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Teekkaritalo (Kalervontie 7, 90570 Oulu)

Vieraile tapahtumassa

Tapahtuma jatkaa yliopiston "International Evening at the University of Oulu" -tapahtumasarjaa, jonka tarkoituksena on tarjota jokaiselle yliopistoyhteisön jäsenelle merkityksellistä tekemistä, kohtaamisia sekä mahdollisuus kokea taidetta ja kulttuuria.

Tapahtuman ohjelma:

• 17:30 Ovet aukeavat, talo tarjoaa pientä välipalaa ja lämmintä juotavaa.
  • 18:00-19:00 Perheystävällinen magical winter walk tour (ulkona – varmistathan, että sinulla on tarpeeksi vaatteita!)
  • 18:00-19:00 Piparkakku- ja joulutorttutyöpaja (sisällä)
  • 19:00-19:30 Livemusiikkia! Cassiopeia-kuoro
  • 17:30-20:00 Photobooth: valokuvausmahdollisuus ammattikuvaajan kanssa (kuvat julkaistaan tapahtumaosallistujien kesken)
  • 19:30-20:00 Yhteistä aikaa verkostoitumiselle ja hengailulle. Talo tarjoaa pientä välipalaa ja lämmintä juotavaa.
  • 17:30-20:00 Tapahtuman infopisteen aukioloajat (tiedonjakoa yliopiston kansainvälisesta verkostosta sekä mahdollisuuksista tulla osalliseksi)

Luvassa on talvipäivään sopivaa, kivaa touhuilua yhdessä perheiden kanssa! Mikäli sää sallii, osa ohjelmasta järjestetään pihalla.

>>> Voit nyt ilmoittautua tapahtumaan 9.12, 12:00 mennessä täällä. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Mahdolliset lisätiedot ja kyselyt: international.affairs(at)oulu.fi.

-----

TAPAHTUMA LYHYESTI:

MITÄ? Kansainvälinen talvijuhla perheille

MISSÄ? Teekkaritalolla Kaijonharjussa (Kalervontie 7, 90570 Oulu)

MILLOIN? Keskiviikkona 14.12.2022 kello 17 alkaen

Tapahtuma on avoin ja maksuton jokaiselle Oulun yliopiston opiskelijalle ja työntekijälle ja heidän perheilleen. Ilmoittautuminen vaaditaan!

Jaathan tietoa tapahtumasta myös työkavereillesi. Talvijuhlissa nähdään!

Viimeksi päivitetty: 28.11.2022