Jaxuhaleista konkretiaan -webinaari korkeakoulujen opiskelijoille tiistaina 4.10.2022

Jaxuhaleista konkretiaan -webinaarissa pysähdytään hetkeksi oman jaksamisen äärelle sekä puhutaan jaksamista tukevista konkreettisista keinoista.

Tapahtuman tiedot

Zoom-webinaari, linkki julkaistaan myöhemmin.

Vieraile tapahtumassa

Webinaarin aikana levähdetään hetki lempeän palautumisharjoituksen parissa. Tervetuloa mukaan!

Webinaari on maksuton eikä siihen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Webinaaria ei tallenneta.

Myöhemmin voidaan julkaista hankkeen nettisivuilla webinaarin materiaaleja.

Puhuja: Päivi Kohta, koulutustoiminnan asiantuntija Nyyti ry:stä.

Hankkeen järjestää Ohjauksella hyvinvointia (OHJY) -hanke, joka luo uutta mallia opiskelijahyvinvoinnin edistämiseen korkeakouluissa. Hanke tarjoaa opiskelijoille ja henkilöstölle toimintaa sekä työkaluja jaksamisen, opiskelukyvyn ja yhteisöllisyyden vahvistamiseksi.

Seuraa hanketta Instagramissa tilillä @korkeakoulutukee ja somessa tunnisteilla #korkeakoulutukee ja #universitysupports.

Viimeksi päivitetty: 15.8.2022