Kestävyysstudio: Mitä hyönteisille kuuluu vuonna 2021?

Kestävyysstudiossa keskustelemassa ovat kimalaistutkija Olli Loukola, pölyttäjätutkija Lotta Kaila sekä muurahaistutkija Heikki Helanterä.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Jokaisella lajilla on oma paikkansa ekosysteemissä.

Tämänkertaisessa Kestävyysstudiossa tutustumme YK:n kestävän kehityksen tavoitteeseen numero 15: Maanpäällinen elämä. Tavoitteena on suojella maaekosysteemejä, palauttaa niitä ennalleen sekä edistää niiden kestävää käyttöä. Tarkempaan tarkasteluun otamme luonnon monimuotoisuuden ylläpitämisen. Vieraanamme Kestävyysstudiossa ovat kimalaistutkija Olli Loukola, pölyttäjätutkija Lotta Kaila sekä muurahaistutkija Heikki Helanterä.

Virtuaalilähetys Oulun yliopiston YouTube-kanavalla klo 10.00. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 23.4.2021