Kirjaston tietoisku: Covidence – työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen

Oulun yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle suunnatussa tietoiskussa käydään läpi Covidence-tilin luominen, katsauksen asetukset, viitteiden tuonti Covidenceen eri tietokannoista sekä viitteiden läpikäynnin perusteet.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Kirjasto järjestää Covidence-tietoiskun keskiviikkona 8.11. klo 9.30-10.30 – osallistu kätevästi Zoomissa!

Zoom-linkki: https://oulu.zoom.us/j/65909646619?pwd=b0JuczZCaFJGQmdUSG9OQUJBUUFsUT09

Covidence on selainpohjainen työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen. Käyttöoikeus Covidenceen on kaikilla Oulun yliopiston opiskelijoilla ja henkilökunnalla. Ota Covidence käyttöön Oulun yliopiston lisenssillä Oulun yliopiston kirjaston Covidence-oppaan ohjeiden avulla.

Tietoiskussa käydään läpi Covidence-tilin luominen, katsauksen asetukset, viitteiden tuonti Covidenceen eri tietokannoista sekä viitteiden läpikäynnin perusteet. Tutkimusten taulukointia ja laadunarviointia ei tässä tietoiskussa käsitellä.

Tervetuloa!

Kysyttävää? Ota yhteyttä: informationservice@oulu.fi