Liikesivistysrahaston Pohjois-Suomen alueen seminaari: Tukea Suomen tulevaisuudelle

Tervetuloa Liikesivistysrahaston Pohjois-Suomen alueen seminaariin torstaina 29.9.2022 klo 13:45-16:20. Seminaarin järjestävät yhteistyössä Liikesivistysrahasto, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu ja Martti Ahtisaari Instituutti. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 23.9.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Oulun yliopisto, Linnanmaa, Tellus Backstage

Kun tiedon määrä kasvaa, kasvaa myös sen taloudellinen merkitys. Millaisia mahdollisuuksia luovat tekoäly ja alustatalous? Miten organisaatiot uudistuvat pandemian ja Euroopassa käytävän sodan kiihdyttämässä yhteiskunnan murroksessa?

Tule Liikesivistysrahaston Pohjois-Suomen alueen seminaariin kuulemaan alan huippuasiantuntijoiden näkemyksiä ja keskustelemaan näistä päivänpolttavista ilmiöistä torstaina 29.9.2022 klo 13:45-16:20. Seminaari järjestetään Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella Telluksen Backstagella (kartassa ruutu C8).

• 13:45 Kahvitarjoilu
  • 14:15 Avaussanat – Tervetuloa
    Dekaani Janne Järvinen, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu
    Toimitusjohtaja Tomi Lantto, Liikesivistysrahaston Pohjois-Suomen aluetoimikunnan puheenjohtaja