LOGOKA-webinaari: Lyhyt tie - pitkä matka lännestä itään?

LOGOKA-hanke järjestää Zoom-webinaarin Karjalan tasavallan ja Pohjois-Pohjanmaan sekä Kainuun välisistä logistiikan ja liiketoiminnan haasteista.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Verkkotapahtuma (Zoom)

Tervetuloa Karelia CBCn ja Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun järjestämään webinaariin Lyhyt tie - pitkä matka lännestä itään? Webinaari on kaikille avoin. Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteeseen jpenttin20@student.oulu.fi. Tapahtuman linkki lähetetään kaikille ilmoittautuneille ennen webinaarin alkua.

LOGOKA-hanke kehittää yritysten logistiikan osaamista ja kyvykkyyttä liiketoiminnan edistämiseksi Karjalan tasavallan ja Pohjois-Pohjanmaan sekä Kainuun välillä. Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu toimii hankkeen päätoteuttajana. Lue lisää hankkeesta.

Webinaarin ohjelma:

Welcome and introduction to the webinar

Professor Jari Juga, Oulu Business School / University of Oulu

12:30 – 13:00

Transportation and logistics in Barents Region and developing Northern Axis – Barents link

Tatiana Petrova, Northern Axis –Barents Link Project The Regional Council of Kainuu

Jussi Huotari, BRTL-project, The Regional Council of Kainuu

Transportation between Oulu-Kainuu and Karelia via Vartius

Atle Matilainen, Vartius-Customs office

13:30 – 14:00

Port of Raahe and the sea road to Europe from Northern Ostrobothnia

Pauli Sarpola, Port of Raahe Ltd