Maailman onnellisin opiskelija -luento: Temperamentti, persoonallisuus

Maailman onnellisin opiskelija (itsetuntemus ja itsensä johtaminen) on syksyllä 2022 ensimmäistä kertaa lanseerattava kymmenen luentokerran luentosarja. Se oivalluttaa ajattelemaan, mistä itsetuntemuksen ja itsensä johtamisen kokonaisuudessa on kyse sekä miten näillä voidaan vaikuttaa elämänhallintaan ja onnelliseen, merkitykselliseen elämään. Luentosarjassa käsitellään ihmistä niin yksilönä kuin osana yhteisöä ja isompia rakenteita. Tervetuloa mukaan oivaltamaan ja edistämään hyvinvointia!

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

L4, Linnanmaan kampus

Luennolla käsitellään, mihin meidät ihmiset on ohjelmoitu ja miten voimme ymmärtää omaa temperamenttiamme sekä persoonallisuuttamme paremmin.

Puhujina toimivat kello 16.15 aloittava Sointu Borg sekä kello 17.15 aloittava Pekka Tölli.

Maailman onnellisin opiskelija -liveluennot järjestetään Oulun yliopistolla Linnanmaalla keskiviikkoisin. Luentoja saa tulla vapaasti paikan päälle kuuntelemaan kaikki teemoista kiinnostuneet.

Lisätietoja Maailman onnellisin opiskelija -luentosarjasta täällä.

Viimeksi päivitetty: 16.9.2022