Maanantaimatinea: Robert Schmitz / White Arkitekter (SWE)

Robert Schmitz, ruotsalaislähtöisestä White Arkitekter -toimistosta pitää vierailuluennon 17.10. Oulun yliopiston arkkitehtuurin yksikössä, Zoomin kautta. Luennolla käsitellään toimiston viimeaikaisia puuarkkitehtuuriprojekteja, kuten Sara Kulturhus.

Tapahtuman tiedot

Zoom / Agora hall, Oulu School of Architecture

Vieraile tapahtumassa

Tervetuloa syyslukukauden toiselle maanantaimatinea-vierailuluennolle! Puhujana toimii Robert Schmitz, ruotsalaislähtöisestä White Arkitekter -toimistosta. Luento pidetään etäyhteydellä, ja luentoa seurataan arkkitehtuurin yksikön Agora-salissa.

Syksyn 2022 Maanantaimatinea-vierailuluennot keskittyvät kansainväliseen, nykyaikaiseen puuarkkitehtuuriin. Avoimet luennot ovat myös osa arkkitehtuurin yksikössä meneillään olevaa Nykyaikainen puuarkkitehtuuri -täydennyskoulutus- ja maisterivaiheen kurssia. Luennot järjestetään on seurattavissa Zoomin kautta myös verkossa. Osallistumislinkki päivitetään tälle sivulle luentopäivänä, ennen luentoa.

Osallistumislinkki: https://oulu.zoom.us/j/65164236408

Viimeksi päivitetty: 17.10.2022