Maanantaimatinea: Susan Jones / atelierjones (USA)

Susan Jones, yhdysvaltalaisesta atelierjones -toimistosta pitää 19.9. vierailuluennon otsikolla "Disruptive Ecologies" arkkitehtuurin yksikön Agora-salissa.
(c) Lara Swimmer

Tapahtuman tiedot

Oulu School of Architecture / Zoom

Tervetuloa syyslukukauden ensimmäiseen maanantaimatinea-vierailuluennolle! Puhujana toimii Susan Jones yhdysvaltalaistoimistosta nimeltään atelierjones.

Syksyn 2022 Maanantaimatinea-vierailuluennot keskittyvät kansainväliseen, nykyaikaiseen puuarkkitehtuuriin. Avoimet luennot ovat myös osa arkkitehtuurin yksikössä meneillään olevaa Nykyaikainen puuarkkitehtuuri -täydennyskoulutus- ja maisterivaiheen kurssia. Luennot järjestetään on seurattavissa Zoomin kautta myös verkossa. Osallistumislinkki päivitetään tälle sivulle luentopäivänä, ennen luentoa.

Viimeksi päivitetty: 20.9.2022