MakeLearn, TIIM & PIConf -konferenssi 18-20.5.2023

Vuosittainen MakeLearn, TIIM & PIConf 2023 konferenssi järjestetään tänä vuonna Maltalla. Konferenssin tämän vuoden painopiste on digitaalisessa muutoksessa, joka mahdollistaa uuteen normaaliin siirtymisen. Konferenssissa tutkimustaan esittelevät myös Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin johtaja, professori Matti Muhos, kehityspäällikkö Martti Saarela ja väitöskirjatutkija Santeri Halonen. Konferenssiin on mahdollista osallistua myös etänä. Online-osuus on to-pe 18.-19.5.2023.
vene satamassa Maltalla

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Valletta, Malta ja Zoom

MakeLearn & TIIM-konferenssi kannustaa jakamaan viimeisimpiä johtamisen, talouden, teknologian ja koulutuksen kehityssuuntia. Konferenssi kokoaa kokeneita ja nuoria tutkijoita kaikilta mantereilta sekä kannustaa keskusteluun ja tiedon vaihtoon korkeakoulujen ja yritysten välillä. Lisäksi se tarjoaa erilaisia ​​julkaisumahdollisuuksia.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen online-tapahtumaan: Makelearn & TIIM Conference 2023 - Malta (mfdps.si)

Viimeksi päivitetty: 8.5.2023